Laboratorium Psychofizjologii Zdrowia


Dysponuje aparaturą do pomiaru zmiennych fizjologicznych i behawioralnych ważnych dla zrozumienia emocjonalnych i motywacyjnych uwarunkowań zdrowia somatycznego. Oprócz eksperymentalnych badań laboratoryjnych nasz zespół prowadzi badania w terenie oraz przez Internet rozpoznając zjawiska, które następnie próbujemy przenosić do warunków laboratoryjnych.

OGŁOSZENIE O NABORZE DO BADAŃ

OGŁOSZENIE O NABORZE DO BADAŃ

Zapraszamy do udziału w badaniu dotyczącym e-sportu prowadzonym w Laboratorium Psychofizjologii: Gaming & Streaming (Wydział Psychologii i Kognitywistyki, UAM, Kampus Ogrody). Badania są elementem realizacji grantu badawczego PRELUDIUM Narodowego Centrum Nauki (UMO-2024/53/N/HS6/01615).

Badanie polega na rywalizacji w grze Counter-Strike 2, wypełnianiu kwestionariuszy i obejrzeniu krótkich filmów. Uczestnictwo w badaniu może być stresujące i wiązać się z przeżywaniem intensywnych emocji. W trakcie badania mierzone są reakcje fizjologiczne. Badanie trwa ok. 1,5 godziny.

W podziękowaniu za udział w całym badaniu otrzymasz voucher w wysokości 100 zł. Najlepsi gracze otrzymają dodatkową nagrodę – 2500zł, 1500zł i 1000zł za zajęcie pierwszego, drugiego i trzeciego miejsca w turnieju. Dodatkowo istnieje również możliwość otrzymania pisemnego zaświadczenia o udziale w badaniach naukowych w roli osoby badanej.

Aby zarejestrować swój udział, przejdź do formularza – klikam żeby zarejestrować chęć udziału.

Liczba uczestników badania jest ograniczona i wynosi 200 osób. Decyduje kolejność zgłoszeń. Udział możliwy jest tylko w przypadku spełniania kryteriów związanych z celami naukowymi projektu. W trakcie badania będzie analizowana praca układu krążenia. W związku z tym w badaniu mogą wziąć udział tylko osoby, które nie mają zdiagnozowanych chorób serca i układu krwionośnego oraz nie przyjmują leków psychotropowych. Mogą wziąć w nim udziału osoby o stanie odżywienia mieszczącym się w przedziale BMI od 17 do 30 (można to obliczyć, np. tutaj).

Ze względu na ograniczoną liczbę uczestników, rejestracja nie gwarantuje udziału w badaniu.

mgr Patrycja Chwiłkowska

Szkoła Doktorska Nauk Społecznych

Wydział Psychologii i Kognitywistyki

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza

ul. Szamarzewskiego 89AB

60-568 Poznań

E-mail: patchw1@amu.edu.pl

Tel: 509 960 884

INFORMACJA DLA OCHOTNIKÓW DO WZIĘCIA UDZIAŁU W BADANIU

Formularz zawiera ważne informacje na temat badania. Opisano w nim cel badania oraz ryzyko i możliwe korzyści wynikające z udziału w badaniu. Prosimy o dokładne zapoznanie się z tymi informacjami. Jeśli zdecydujesz się wziąć udział w badaniu, zostaniesz poproszony o potwierdzenie jego znajomości.

CEL BADANIA

  • Badanie, w którym będziesz uczestniczyć, ma na celu zbadanie rywalizacji e-sportowej od strony psychologicznej.

OPIS BADANIA

Badanie polega na grze w Counter Strike 2 (CS2) i składa się z następujących etapów:

  • Wyrażenie chęci uczestnictwa w badaniu przez formularz zgłoszeniowy online
  • Wizyta w Laboratorium:
  1. Część informacyjna i wyrażenie zgody na udział w badaniu
  2. Podłączenie aparatury do pomiarów fizjologicznych
  3. 5-minutowy pomiar wartości spoczynkowych parametrów fizjologicznych
  4. Gra w CS2 (3 mecze po 5 min każdy), obejrzenie 3 krótkich filmów, wypełnianie kwestionariuszy
  5. Odłączenie aparatury i zakończenie udziału w badaniu
  • W trakcie badania rejestrowane będą następujące aspekty:
  1. przebieg rozgrywki (rejestracja ekranu gry),
  2. Twój obraz (sylwetka, twarz),
  3. aktywność fizjologiczna (np. częstotliwość skurczów serca),
  4. samopoczucie,
  5. zachowanie (np. ruchy nóg).
  • Badanie odbędzie się w Laboratorium Psychofizjologii: Gaming & Streaming UAM mieszczącym się przy ul. Szamarzewskiego 89 w Poznaniu.

KTO MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ W BADANIU

  • mężczyźni,
  • w wieku 18 lat i więcej (osoby pełnoletnie),
  • grający w CS2 co najmniej 6 godzin w tygodniu,
  • nie cierpiący na zaburzenia układu krążenia lub inne choroby lub zaburzenia wymagające przyjmowania leków wpływających na procesy fizjologiczne (np. beta-blokery) lub emocje (np. leki psychotropowe),
  • charakteryzujący się stanem odżywienia organizmu określanym na podstawie BMI w zakresie od 17 do 30 (BMI można obliczyć tutaj – https://bmi-online.pl/).

SPODZIEWANIE KORZYŚCI Z BADAŃ:

  • Wyniki badania są ważne dla zrozumienia procesów emocjonalnych i fizjologicznych w trakcie aktywności e-sportowej.
  • Wyniki mogą być ważne dla osób, które chciałyby dowiedzieć się więcej o tym, jak granie wpływa na doświadczenie emocjonalne człowieka oraz procesy fizjologiczne zachodzące w organizmie podczas gry i po grze, a zatem dla graczy, e-sportowców oraz psychologów e-sportu.
  • Mogą mieć również znaczenie dla promocji zdrowia i prewencji chorób wśród graczy poprzez dostarczenie wiedzy ważnej dla minimalizowania czynników ryzyka i zachęty do zachowań prozdrowotnych w trakcie grania i po grze.
  • Wyniki badań zostaną opublikowane w formie publicznie dostępnych artykułów naukowych.
  • Dane zebrane w trakcie badania posłużą do stworzenia zanonimizowanej otwartej bazy danych psychofizjologicznych i behawioralnych związanej z aktywnością e-sportową, z której będą mogli korzystać również inni naukowcy.

RYZYKA WYNIKAJĄCE Z UDZIAŁU W BADANIU

  • Uczestnictwo w badaniu może być stresujące i wiązać się z przeżywaniem intensywnych emocji. Poziom stresu może być porównywalny z udziałem w turnieju sportowym. Dyskomfort może wynikać z wielu aspektów badania, np. podłączenia do aparatury do pomiarów fizjologicznych, rejestracji wizerunku w trakcie gry, negatywnych emocji związanych z wymaganiami gry (np. frustracji

i rozgoryczenia), obserwacji rozgrywki przez osobę prowadzącą badanie, czy też braku wygranej. Aby zminimalizować ryzyko takich sytuacji, w każdym momencie (także po rozpoczęciu badania) będziesz mógł się z niego wycofać bez podawania powodu. Otrzymasz pełną rekompensatę za udział w projekcie. Informacja o możliwości i sposobie przerwania badania będzie Ci również przypomniana w instrukcji wyświetlanej na ekranie komputera.

  • Niektórzy uczestnicy mogą czuć się wewnętrznie lub zewnętrznie przymuszeni, aby rywalizować w CS2 (np. „dla dobra nauki”), pomimo silnej awersji i potencjalnej szkody, którą to może wywołać. Po badaniu uczestnicy mogą doświadczać przeżytego epizodu emocjonalnego jako osobistej krzywdy. Aby zminimalizować ryzyko takich sytuacji zespół badawczy będzie mógł przedwcześnie zakończyć udział uczestnika w badaniu, jeśli zauważy, że np. 1) udział w badaniu nie leży w interesie uczestnika; 2) uczestnik stanie się osobą niekwalifikującą się do udziału w badaniu; 3) stan zdrowia uczestnika ulegnie zmianie i będzie on wymagał leczenia, gdy ten bierze udział w badaniu, 4) uczestnik

nie stosuje się do zaleceń badaczy.

  • Uczestnictwo w badaniu wiąże się z graniem w CS2, która jest charakteryzowana jako symulowana walka wojskowa. Gra CS2 zawiera agresywne treści w swojej fabule, w związku z czym klasyfikowana jest jako forma rozrywki dopuszczalna jedynie w przypadku osób dorosłych (Pan European Game Information, PEGI 18) ze względu na częstotliwość przemocy o umiarkowanejintensywności.
  • Pomiar aktywności pracy serca w Laboratorium wiąże się przyczepieniem siedmiu samoprzylepnych sensorów w różnych miejscach na klatce piersiowej. Odczepienie sensorów z ciała może się wiązać z lekkim bólem i zaczerwienieniem skóry podobnie jak przy zrywaniu plastra. U osób o silnie owłosionej skórze na potrzeby badania może być konieczne wygolenie niewielkiego kawałka skóry w miejscu przymocowania sensora przy pomocy maszynki do włosów. Pomiar sygnałów w trakcie badania nie wiąże się z żadnym dodatkowym, znanym ryzykiem. Wykorzystywane w badaniu sensory odbierają sygnały elektryczne naturalnie wytwarzane przez ciało. Cel tego badania nie jest kliniczny, czy też diagnostyczny, a osoba prowadząca badanie może nie umieć interpretować danych od strony medycznej.
  • Udział w tym badaniu może nie przynieść Ci żadnych osobistych korzyści. Ewentualne korzyści poznawcze i praktyczne mogą mieć zastosowanie jedynie zbiorczo wobec grupy osób interesujących się e-sportem, do której należysz.
  • Zidentyfikowane przez zespół badawczy ryzyka związane z wzięciem udziału w badaniu są krótkotrwałe, o niskiej lub średniej intensywności oraz powinny mieć małe znaczenie dla codziennego funkcjonowania uczestników.
  • Zespół badawczy podjął kroki w celu zminimalizowania ryzyka związanego z tym badaniem. Mimo to możesz doświadczać problemów lub skutków ubocznych, nawet jeśli badacze starają się ich unikać. Badania prowadzone w ramach projektu są ubezpieczone. W przypadku wystąpienia niepożądanych szkód, skutków ubocznych lub innych problemów, prosimy o kontakt z kierowniczką badania: mgr Patrycja Chwiłkowska, Wydział Psychologii i Kognitywistyki, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, ul. Szamarzewskiego 89, 60 – 568 Poznań, e-mail: patchw1@amu.edu.pl

PODZIĘKOWANIE ZA UDZIAŁ W BADANIU

  • Po zakończeniu badania w podziękowaniu za czas i wysiłek poświęcony na udział w badaniu otrzymasz voucher do sklepu internetowego Allegro w wysokości 100 zł.

PRAWA UCZESTNIKA BADANIA

  • Udział w badaniu jest dobrowolny i w każdym momencie (także po rozpoczęciu badania) możesz się z niego wycofać bez podawania powodu. Wcześniejsza rezygnacja z udziału w badaniu nie wiąże się z żadnymi negatywnymi konsekwencjami.
  • Przed rozpoczęciem badania zostaniesz poproszony o podpisanie formularza zgody na udział w

badaniu oraz formularza zgody na przetwarzanie danych osobowych. Formularz zgody stanowi potwierdzenie zapoznania się i przyjęcia zaproponowanych zasad udziału w badaniu.

  • Zostaniesz poproszony o podpisanie formularza zgody na udostępnienie danych zarejestrowanych w trakcie badania tj. danych fizjologicznych, behawioralnych, nagrań wideo z wizyt laboratoryjnych oraz danych samoopisowych do stworzenia zanonimizowanej otwartej bazy danych psychofizjologicznych związanej z rozgrywkami e-sportowymi. Baza będzie opublikowana w otwartym dostępie dla innych naukowców. Możesz odmówić zgody na udostępnienie danych, bez konsekwencji dla Twojego dalszego udziału w badaniu.
  • W trakcie badania możesz zadawać pytania dotyczące własnej roli w prowadzonym badaniu. Osoba prowadząca badanie jest zobowiązana udzielić odpowiedzi na Twoje pytania. W niektórych przypadkach, ze względu na cel badań, może poprosić o poczekanie na odpowiedź do końca badania. Jeżeli dana informacja jest dla Ciebie ważna dla podjęcia decyzji o udziale, możesz w takiej sytuacji odmówić udziału w badaniu.
  • Badania będą prowadzone przez personel przeszkolony w zakresie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy obowiązujących na Kampusie Ogrody, Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. W przypadku wystąpienia nieoczekiwanego zdarzenia personel będzie postępował zgodnie z instrukcjami i zasadami BHP dla Kampusu Ogrody.
  • Po zakończonym badaniu możesz w trakcie trzech miesięcy poprosić o usunięcie z bazy swoich wyników i danych. Jesteśmy odpowiedzialni za bezpieczeństwo Twoich wyników badań oraz danych osobowych. Twoje dane będą przechowywane na nośnikach chronionych hasłem, a następnie przechowywanych w bezpiecznych pomieszczeniach. Osoby trzecie nie będą miały dostępu do danych.
  • Ze względu na troskę o jakość badań prosimy, aby przez okres pół roku nie opisywać tego co działo się w trakcie badania innym osobom, które potencjalnie mogą zostać uczestnikami tego badania. Dotyczy to również treści umieszczanych w mediach społecznościowych. Dla dobra badań, oczekujemy, że wszystkie osoby badane będą miały ten sam zakres wiedzy na temat badania w momencie jego rozpoczęcia.

ANONIMIZOWANIE I PRZECHOWYWANIE DANYCH OSOBOWYCH

  • Twoje dane będą zanonimizowane, tzn. zostaną z nich usunięte informacje osobowe pozwalające na identyfikację danej osoby, takie jak imię i nazwisko czy dane kontaktowe (e-mail/numer telefonu). Każdej osobie badanej zostanie nadany indywidualny numer, który posłuży do oznaczenia danych, bez konieczności użycia danych osobowych.
  • Po zanonimizowaniu danych nie będzie możliwy dostęp oraz zmiana danych na poziomie indywidualnym. Dostęp do danych na poziomie grupowym zostanie zapewniony przez publikację zanonimizowanej otwartej bazy danych psychofizjologicznych z wizyty w Laboratorium.
  • Dane zbierane w trakcie badań będą gromadzone na zabezpieczonych hasłem urządzeniach mobilnych lub bezpośrednio na komputerach należących do Laboratorium. Dane z urządzeń mobilnych

będą zgrywane na komputery za pomocą kabli USB. Dostęp do danych zebranych podczas wizyt w Laboratorium będzie miał jedynie zespół badawczy.

  • Dochowujemy wszelkich starań, aby zapewnić bezpieczeństwo wyników badań oraz danych osobowych uczestników. Wypełnione kwestionariusze i zgody uczestników na udział w badaniu przechowywane będą w Laboratorium Psychofizjologii: Gaming & Streaming UAM. Dane elektroniczne będą przechowywane na zabezpieczonych hasłem komputerach Laboratorium oraz dyskach zewnętrznych. Oba typy danych będą przechowywane w zamykanych szafach pancernych znajdujących się w Laboratorium.

INFORMACJE DOTYCZĄCE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH

    *Administratorem Twoich danych osobowych jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w

    *Administrator danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – kontakt mailowy iod@amu.edu.pl.

    *Twoje dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji projektu naukowego Efekt

    Odwracania Pozytywnych Emocji: Jak pozytywne emocje wpływają na regenerację psychofizjologiczną w kontekście e-sportu (UMO-2024/53/N/HS6/01615), na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO, art. 6 ust. 1 lit. a, art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

    *Twoje dane osobowe przetwarzane będą przez okres 5 lat.

    *Twoje dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom. Dostęp do Twoich danych

    będą posiadać osoby upoważnione przez Administratora do ich przetwarzania w ramach wykonywania swoich obowiązków służbowych, tj. członkowie zespołu realizującego projekt badawczy.

    *Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych z zastrzeżeniem przepisów prawa, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.

    *Masz prawo do wniesienia skargi do organu

    nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa.
    *W odniesieniu do Twoich danych osobowych

    decyzje będą rozpatrywane indywidualnie. Wszelkie decyzje nie będą opierać się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.

MIEJSCE BADANIA

* Badania odbędą się w Laboratorium Psychofizjologii: Gaming & Streaming.

Laboratorium

znajduje się przy ul. Szamarzewskiego 89 (kampus Ogrody), budynek AB, sala 63 (po wejściu do budynku korytarzem prosto i w prawo). Po przybyciu na miejsce prosimy poczekać przy drzwiach do sali.

lab_psycho.

PRZYGOTOWANIE DO BADANIA

    *Na dwie godziny przed badaniem prosimy: nie pić kawy, herbaty ani innych napojów zawierających kofeinę, nie pić alkoholu, nie palić papierosów, nie przyjmować leków bez recepty. Na godzinę przed badaniem prosimy nie jeść i ograniczyć aktywność fizyczną.

    *Na badanie prosimy przyjść w wygodnym,

    dwuczęściowym ubraniu (np. T-shirt i spodnie) ze względu na konieczność przyklejenia sensorów do ciała.

    *Na ilustracji zamieszczonej po lewej stronie    
    zaznaczono miejsca przymocowania sensorów na    
    klatce piersiowej iplecach. W wypadku osób o    


    silnieowłosionejskórze  na  potrzeby  badania

    może być konieczne wygolenie niewielkiego kawałka skóry w miejscu przymocowania sensora.

    *Ponadto  w  trakcie  badania  będzie  mierzona  również  ilość  ruchu  wykonywana  przez

    uczestników badania. W tym celu sensory zostaną umieszczone na prawym nadgarstku oraz przy obu kolanach. Sensory zostaną umieszczone za pomocą pasków mocujących sensor wokół kończyny.

    elektrody

ODWOŁANIE BADANIA

  • Jeśli z jakichkolwiek powodów nie możesz wziąć udziału w umówionym badaniu, prosimy o informację (e-mail, SMS lub rozmowa telefoniczna). W przypadku choroby lub znaczącego wydarzenia życiowego prosimy o umówienie się na inny termin.

DODATKOWE PYTANIA I INFORMACJE

  • Jeżeli masz jakiekolwiek dodatkowe pytania dotyczące badania lub jeśli chciałbyś otrzymać końcowy raport z wynikami badań z tego projektu, prosimy o kontakt z kierowniczką badania: mgr

Patrycja Chwiłkowska, Wydział Psychologii i Kognitywistyki, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, ul. Szamarzewskiego 89, 60 – 568 Poznań, e-mail: patchw1@amu.edu.pl

  • Badania są elementem realizacji grantu badawczego Narodowego Centrum Nauki (UMO-2024/53/N/HS6/01615).

ZASADY TURNIEJU

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

    • Poniższy Regulamin Turnieju (w skrócie „Regulamin”) określa zasady rozgrywania i organizacji Turnieju o nazwie „UPER” w grze komputerowej: Counter-Strike 2 (CS2), który odbędzie się w 2025 roku w Poznaniu.
    • Organizatorem Turnieju jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu – Wydział Psychologii i Kognitywistyki Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (WPiK UAM). Kontakt e-mail do organizatora: Patrycja Chwiłkowska, adres pocztowy: patchw1@amu.edu.pl.
    • Udział uczestnika w turnieju połączony jest z udziałem w projekcie naukowym realizowanym na WPiK UAM, o tytule Psychologiczne i fizjologiczne uwarunkowania rozgrywki e-sportowej - zgodnie z odrębnymi zasadami udziału w ww. projekcie naukowym. Udział w Turnieju warunkowany jest zgodą uczestnika na udział w ww. projekcie naukowym i akceptacją zasad udziału w nim.
    • Każdy z uczestników Turnieju zobowiązany jest do zaznajomienia się z Regulaminem oraz jego przestrzegania. Przystąpienie do rozgrywek równoważne jest z akceptacją postanowień Regulaminu przez uczestnika Turnieju.
  2. UCZESTNICY TURNIEJU

    • W Turnieju mogą wziąć udział osoby, które na dzień zgłoszenia do udziału w Turnieju: ukończyły 18 rok życia, dysponują pełną zdolnością do czynności prawnych oraz które są graczami CS2 minimum cztery miesiące. Żaden gracz nie może posiadać tzw. bana (weryfikacja następować będzie w serwisie blacklisted.pl).
    • Zgłoszenie do udziału w Turnieju następuje zgodnie z zasadami opisanymi w punkcie 3 poniżej.
    • Uczestnik ma prawo wycofać się z udziału w Turnieju na każdym jego etapie, lecz nie później niż do dnia ogłoszenia wyników Turnieju.
  3. SYSTEM I HARMONOGRAM ROZGRYWEK

    • W Turnieju może wziąć udział maksymalnie 200 zawodników – zgłoszenie następuje poprzez rekrutację on-line prowadzoną za pomocą formularza internetowego: https://forms.office.com/e/Gciz1Xur4b. W przypadku zgłoszenia się większej ilości kwalifikujących się zawodników, o udziale w Turnieju decyduje kolejność zgłoszeń.
    • Zapisy startują dnia 06.06.2025 i kończą się z końcem dnia 30.09.2025 lub w momencie wyczerpania listy zgłoszeń (tj. zgłoszenia się 200 zawodników);
    • Rozgrywki turniejowe będą odbywać się w Laboratorium Psychofizjologii: Gaming & Streaming UAM (adres: ul. Szamarzewskiego 89 AB, pokój 63, 60-568 Poznań) w okresie od 23.06.2025 do 30.09.2025 po umówieniu się na dogodny dla gracza termin przypadający w okresie jw.;
    • Ze względu na połączenie Turnieju z projektem naukowym, rywalizacja w Turnieju będzie odbywać się pojedynczo, a o końcowych rezultatach będzie decydować najlepszy osiągnięty wynik. Rywalizacja będzie odbywać się w przedziale czasowym od poniedziałku do niedzieli, od 9:00 do 18:00 - zawodnicy będą przychodzić na umówioną wcześniej godzinę. Czas udziału w Turnieju dla jednego uczestnika będzie wynosił około 90 minut.
    • Rozgrywka odbywać się będzie w grze komputerowej CS2 na PC.
    • Turniej będzie rozgrywany w trybie gracz kontra boty na mapie „Dust 2”.
    • Turniej będzie polegał na rozegraniu 3 rund trwających po 5 minut każda runda.
    • O wyniku osiągniętym w zawodach decyduje najwyższy wynik osiągnięty w trakcie rund turniejowych (suma punktów zdobytych przez zawodnika w trakcie wszystkich rund turniejowych).
    • Turniej odbywa się wyłącznie na sprzęcie komputerowym i oprogramowaniu zapewnianym przez Organizatora.
  4. NAGRODY

    • Udział w Turnieju jest bezpłatny (brak opłaty wpisowej). Najlepsi zawodnicy Turnieju otrzymają pojedyncze nagrody (w postaci voucherów do Allegro) w wysokości: 2500,00 zł brutto za 1. miejsce w Turnieju; 1500,00

    zł brutto za 2. miejsce w Turnieju i 1000,00 zł brutto za 3. miejsce w Turnieju. Miejsce w turnieju jest ustalane na podstawie sumy zdobytych punktów w trakcie wszystkich rund turniejowych.

    • W przypadku gdy obowiązek taki wynikał będzie z przepisów prawa, wypłacone kwoty zostaną pomniejszone o zaliczki na podatek dochodowy od osób fizycznych.
    • Wyniki Turnieju ogłoszone zostaną przez Organizatora poprzez: wysłanie wiadomości e-mail do uczestników turnieju w terminie 30 dni od zakończenia Turnieju.
  5. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

    • Zmiana jakichkolwiek ustawień systemowych w grze, używanie skryptów, cheatów, modyfikacja gry/sprzętu, wykorzystywanie błędów gry/mapy, obraźliwe wypowiedzi dotyczące Organizatorów lub innych uczestników oraz czynności mogące naruszyć prawa autorskie oraz majątkowe Wydawcy Gry jest ZABRONIONA.
    • Niestawienie się na umówiony termin rozgrywki powoduje dyskwalifikację.
    • Organizator dołoży wszelkich starań w celu zapewnienia prawidłowego przebiegu Turnieju.
    • Organizator nie ponosi odpowiedzialności za problemy z przeprowadzeniem Turnieju, jeżeli nastąpiły one na skutek zdarzeń niezależnych od Organizatora oraz zdarzeń, których nie mógł przewidzieć lub którym nie mógł zapobiec.
    • Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie poprzez ich ogłoszenie na stronie internetowej Wydziału Psychologii i Kognitywistyki UAM. Wszelkie kwestie sporne nieujęte w Regulaminie rozstrzyga Organizator.
    • Poprzez zgłoszenie się do Turnieju członkowie wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach związanych z organizacją Turnieju oraz promocją Organizatora Turnieju.

    * Regulamin Turnieju jest dostępny w formie drukowanej w siedzibie Organizatora oraz w formie elektronicznej na stronie Wydziału Psychologii i Kognitywistyki UAM.

    • Regulamin wchodzi w życie w dniu publikacji.
  6. INFORMACJE DOTYCZĄCE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
  • Administratorem Twoich danych osobowych jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu z siedzibą przy ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań.
  • Administrator danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – kontakt mailowy iod@amu.edu.pl.
  • Twoje dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji projektu naukowego Efekt Odwracania Pozytywnych Emocji: Jak pozytywne emocje wpływają na regenerację psychofizjologiczną w kontekście e-sportu (UMO-2024/53/N/HS6/01615), na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO, art. 6 ust. 1 lit. a, art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Twoje dane osobowe przetwarzane będą przez okres 5 lat lub do momentu cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych (jeżeli się na to zdecydujesz).
  • Twoje dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom. Dostęp do Twoich danych będą posiadać osoby upoważnione przez Administratora do ich przetwarzania w ramach wykonywania swoich obowiązków służbowych, tj. członkowie zespołu realizującego projekt badawczy.
  • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych z zastrzeżeniem przepisów prawa, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • Masz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa.
  • W odniesieniu do Twoich danych osobowych decyzje będą rozpatrywane indywidualnie. Wszelkie decyzje nie będą opierać się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.

Administrator Turnieju:

mgr Patrycja Chwiłkowska