Edu_Cenrum zaprasza na wykład pt.
It’s all about YOUser
Czyli o tym w jaki sposób nasze (użytkowników, konsumentów) zachowaniai motywacje kształtują markę oraz strategię komunikacji firm, organizacji i instytucji.
Prowadząca: Maria Żarnecka- Sitek
„Połowa konsumentów na całym świecie twierdzi, że pandemia skłoniła ich do całkowitej zmiany swojego osobistego celu i tego, co jest dla nich ważne w życiu. Do skutecznej komunikacji z konsumentem potrzebne jest zrozumienie jego potrzeb i motywacji. Jak to zrobić? W jaki sposób skutecznie na nie odpowiadać? Z jakich narzędzi korzystać, aby skutecznie docierać do konsumentów? To niektóre z pytań, na które odpowiedzi znajdziesz podczas kursu.
W trakcie kursu dowiesz się w jaki sposób pozyskiwać wiedzę na temat potrzeb i zachowań konsumentów. Poznasz procesy projektowania produktów i usług zorientowanych na użytkownika (design thinking i user centred design).Zanurzysz się w aktualne trendy konsumenckie i techniki mapowania doświadczeń użytkowników. Dowiesz się co wpływa na zmianę ich zachowań i postaw. Będziesz potrafił_ stworzyć insight konsumencki i propozycję wartości produktu lub usługi. Opracujesz także brief komunikacyjny dla wybranego (z życia wziętego) zagadnienia.
To nie wszystko, ponieważ w trakcie 20 godzinnego kursu poznasz także:
- zasady definiowania grupy docelowej (produktów i usług)
- wybrane metody pozyskiwania wiedzy na temat rynku i konkurencji
- czym jest marka i jak ją stworzyć
- kanały i narzędzia dotarcia z komunikacją marketingową do konsumentów
Będziesz pracować na realnych, z (biznesowego) życia wziętych case studies, pod okiem ekspertki, strateżki z kilkunastoletnim doświadczeniem w obszarze komunikacji marketingowej, na co dzień doradzającej w tym obszarze polskim i zagranicznym firmom i organizacjom.”
Wykład odbędzie się w dniu 28 marca 2023 roku w zespole MS Teams w godzinach 18.00-19.00. Poprowadzi go Maria Żarnecka- Sitek, strateżka marketingowa z trzynastoletnim doświadczeniem w obszarach związanych z komunikacją marketingową (B2B i B2C), wdrażaniem nowych produktów, rozwojem biznesu. Liderka zespołów marketingowych w takich firmach jak Cosmo Group (właściciel marki NeoNail) i Concordia Design. Pracowała w największych polski agencjach marketingowych (IS Saatchi&Saatchi, Ars Thanea). Realizowała międzynarodowe projekty dla m.in. takich marek jak: Danone, Procter&Gamble, EDF Poland, Eurocash, Kronopol, Mission Foods. Trenerka biznesu. Autorka i realizatorka warsztatów i facylitacji w obszarze budowania strategii marki i komunikacji dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz organizacji pozarządowych. Wykład ten jest wprowadzeniem do kursu. Celem wykładu jest zapoznanie Państwa z ideą, treściami i metodą kursu. Chcemy żebyście deklarując w nim swoje uczestnictwo byli w pełni świadomi tego na jaką pracę się decydujecie.
Wykład ma otwarty charakter, na kurs będą obowiązywały zapisy. Zarówno uczestnictwo w wykładzie jak i w kursie jest dla Państwa nieodpłatne. Kurs będzie prowadzony stacjonarnie.
Link do kanału
Prof. UAM dr hab. Błażej Smykowski
Maria Żarnecka- Sitek
Kierownik Edu_Centrum WPiK